Selle kursuse eesmärk on anda kuulajatele ettekujutus digitaalsest turundusest kui kaasaegsest turundusarenduse suunast ja sotsiaalvõrgustikest kui uuest turunduskommunikatsiooni platvormist ning näidata praktilisi näiteid digitaalse turunduse ja reklaamimise vahenditest sotsiaalvõrgustikes.
Sihtgrupp: Väikeettevõtjad, algajad turundusjuhid või -spetsialistid , kesk- ja esmatasandi juhid, projektijuhid kõigist valdkondadest, inimesed kes korraldavad ühekordseid koostööprojekte ajutise meeskonnaga, avaliku sektori töötjad.
- Üldsätted
Õppekava koosneb statsionaarsest teoreetilisest ja praktilisest õppest ning iseseisvast tööst.
- Eesmärk
Selle kursuse eesmärk on anda kuulajatele ettekujutus digitaalsest turundusest kui kaasaegsest turundusarenduse suunast ja sotsiaalvõrgustikest kui uuest turunduskommunikatsiooni platvormist ning näidata praktilisi näiteid digitaalse turunduse ja reklaamimise vahenditest sotsiaalvõrgustikes.
Digiturunduse eriala lõpetanud õppija saab asuda tööle turundusspetsialisti- või juhina, digiturundajana, teenusedisainerina, projektijuhina, arendusjuhina, mikro- või väikeettevõtte juhina. Lisaks võimaldab see läbi lüüa uutes ametites, nt suunamudijad (digiturundus ja eristumine läbi loovuse on neile kriitilise tähtsusega).
- Õpiväljundid
Õpiväljunditena koolituse läbinu:
– tunneb digitaalse turunduse põhitõdesid
– leiab ettevõttele kasvupunkte internetikeskkonnas, määrab digiturunduse arengu võtmetrendid
– juhib brändi ja müüki digikeskkonnas
– koostab meediaplaani – ühendab turunduse erinevates sotsiaalvõrgustikes ühtsesse süsteemi
– koostab strateegia sotsiaalvõrgustikes töötamiseks, lähtudes konkreetse projekti ülesannetest ja eesmärkidest
– valib kaupade ja teenuste positsioneerimise võimalused, määrab toote eelised, et konkurentidest eristuda
- Õppe kogumaht
Õppekava näeb ette 156 ak.t., millest 140 ak.t. auditoorne ja praktiline töö ning 16 ak.tundi iseseisvat tööd .
- Õpingute alustamise tingimused
Algastmel alustab õppija õpinguid suulise või kirjaliku koolitustellimuse alusel.
Õppimise alustamist tõendab kirjalik registreerimisleht.
Koolitusel saavad osaleda vähemalt 18 aastased isikud ja need, kellel on vähemalt keskharidus.
- Õppevorm
Hübriid (veebipõhine 70% + kohapeal 30%) koolitus toimub päeva- ja/või õhtuõppes 2-4 korda nädalas.
Õppekeel on vene keel.
Õppeaja arvestust peetakse akadeemilistes tundides.
Õppepäev kestab vähemalt 3 akadeemilist tundi ja mitte rohkem kui 8 akadeemilist tundi.
- Õppemeetodid
Õppetöö viiakse läbi loengu, seminari, praktilise töö ja juhendatud praktika vormis.
- Hindamismeetod
Suuline test.
- Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid
Täieliku koolituse lõpus õppija sooritab suulise testi.
Kui õppija on osa võtnud vähemalt 70% kontakttundidest ja tema suulise testi sooritamise õigsus on vähemalt 60% töö mahust, siis väljastatakse õppijale tunnistus.
Kui õppija on osa võtnud vähemalt 70% kontakttundidest, kuid tema suulise testi sooritamise õigsus jääb alla 60% töö mahust või ta ei ole praktilist tööd sooritanud, siis väljastatakse õppijale kursusel osalemist kinnitav tõend.
- Õppematerjal
Lektorite poolt koostatud konspektid.
- Õppekeskkonna kirjeldus
Keskkond õppeasutuses on sobiv koolituse läbiviimiseks.
Koolituse toimumise aadress on Vilisuu 7, Tallinn.
Õpperuumid on puhtad, hea valgustusega, hea ventilatsiooni ja vajaliku temperatuuriga.
Maksumus 1500 eurot
1. Digiturundussüsteem | 3 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
2. Ettevõtte auditeerimine. Digiturunduse eesmärgid. | 2 ak/t audit. töö |
3. Sihtrühmade segmenteerimine | 2 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
4. Konkurentide määratlemine ja konkurentsianalüüs | 2 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
5. Unikaalne müügipakkumine – kuidas seda kujundada | 3 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
6. Kliendi teekond (kliendi teekonna kaard) | 4 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
7. Digiturunduse strateegia | 2 ak/t audit. töö |
8. Sisuturundus | 4 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
9. Sotsiaalmeedia turundus | 16 ak/t audit. töö 10 ak/t prakt. töö |
10. Videoturundus | 4 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
11. Meiliturundus | 3 ak/t audit. töö 2 ak/t prak. töö |
12. Kontekstuaalne reklaam | 4 ak/t audit. töö |
13. Otsingumootoriturundus (SEO) | 3 ak/t audit. töö |
14. Meediareklaam | 3 ak/t audit. töö |
15. Sidusprogrammide koondajad | 2 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
16. Kontopõhine turundus (ABM) | 2 ak/t audit. töö |
17. Mobiiliturundus | 2 ak/t audit. töö |
18. Kaasturundus (sidusettevõtte turundus) | 1 ak/t audit. töö |
19. Veebikonverentsid ja online seminarid | 4 ak/t audit. töö |
20. Süsteemne lähenemine veebilehe arendamisele | 8 ak/t audit. töö 4 ak/t prakt. töö |
21. Digikampaaniate analüüs ja optimeerimine | 4 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
22. Digimüük | 6 ak/t audit. töö 2 ak/t prakt. töö |
23. Persoonibränding (isikliku brändi võimsus) | 10 ak/t audit. töö 6 ak/t prakt. töö |
24. Koostöö agentuuridega | 4 ak/t audit. töö |
98 ak/t audit. töö 42 ak/t prakt. töö
Kokku: 140 ak/t |
Koolituse maksumus 1500 eurot
Koolitaja: Alsu Valieva, kõrgharidus. Tallinna Ülikool, magistriõpe. Eriala: slaavi keeled ja kultuurid, pedagoogika. Kaasani riiklik Tehnikaülikool, magistriõpe. Eriala: avalike suhete spetsialist. Projektijuht, pedagoog, mentor.