Kursuse eesmärk:
Selle kursuse eesmärk on õpetada inimestele e-kaubanduse põhitõdesid, võimaldades neil mõista erinevaid selle aspekte ja arendada oma äristrateegiaid algusest lõpuni. Pärast kursuse läbimist suudab üliõpilane iseseisvalt luua ja edukalt juhtida oma internetipoodi, mis toob reaalset kasumit.
Õppe tulemused:
Pärast kursuse “Internetipoe loomise ja haldamise” lõpetamist saavutavad õpilased järgmised tulemused:
- E-kaubanduse mõistmine: Õpilased omandavad põhiteadmised e-kaubanduse olulistest aspektidest, sealhulgas tehnilised, turunduslikud ja operatiivsed aspektid.
- Internetipoe loomise oskused: Õppijad omandavad oskused isikliku internetipoega alustamiseks, alustades platvormi ja disaini valikust kuni maksesüsteemide ja turvalisuse seadistamiseni.
- Äristrateegia arendamine: Õpilased õpivad välja töötama tõhusa äristrateegia oma internetipoeks, hõlmates hinnakujundust, turundust ja klientidele pakutavat teenindust.
- Poe haldamise oskused: Õppides efektiivse juhtimise põhimõtteid, suudavad õpilased toetada ja arendada oma internetipoodi, optimeerides protsesse ja suurendades tõhusust.
- Valmisolek kasumlikuks äriks: Koolituse lõpetamisel omavad õpilased oskusi, mis on vajalikud eduka internetipoekese loomiseks ja haldamiseks, suutes tuua reaalset kasumit.
Õppemeetodid:
166 õppetundi, millest 104 on loengud, 40 on praktilised tunnid ja 22 on iseseisev töö.
Kursuse sisu:
Internetipoe loomine WordPressi platvormil:
– Arvutivõrgu mõiste. Interneti kontseptsioon. Ühenduse võimalused internetiga
– Internetiteenused (meil, WWW, FTP jne)
– Domeeninime valik ja esimesed sammud internetipoe loomisel
– Sisemise haldussüsteemi struktuur (sisselogimine, struktuur, internetipoe haldamine ja muu)
– Internetipoe kujundus
– Avaleht
– Moodulid: uudistemoodul, tagasiside moodul jms
– Otsinguvormid
– Tootekataloogid. Toote pildid, nimetus, kirjeldus, hind ja tootekood
– Tellimuse staatus
– Ostukorv
– Viited pangalehele (SEB Pank, Swedbank jne)
– Arvete süsteem (tellimused ja elektroonilised arved, e-posti ja süsteemi enda kaudu)
– Müügiraportid
– Uute toodete moodulid, sarnaste toodete moodulid, avalehe tootemoodulid
– Kasutajamoodul (registreerimine, sisselogimine ja muu)
– Maksemeetodi valik
– Allahindluste korraldamise võimalused (kõigile, kindlale tootele, tootegrupile, brändidele)
Toodete müügi võimalused internetis:
– Interneti ruumi reguleeriv seadusandlus
– Klientide valik, teenindamine ja nõustamine. Ostupsühholoogia
– Hinnakujundus
– Turg, kaup ja turundus
– Reklaam ja toote müük
– Reklaamikampaaniate korraldamine
– Sotsiaalmeedia: Facebook, Instagram jne
– Google’i võimalused: Google’i otsingumootor, Google Ads jne
– SEO (veebisaidi optimeerimine otsingumootoritele)
– Reklaamikirjad. E-kaubanduse põhialused
– Teised turunduskanalid
Hindamismeetodid:
– Teoreetilised testid: Põhiliste e-kaubanduse kontseptsioonide mõistmise ja nende praktilise rakendamise hindamine.
– Praktilised testid: Oskuste kontroll konkreetsete ülesannete lahendamise kaudu internetipoe loomisel ja haldamisel.
Eksam:
Lõpueksam: Materjali üldise mõistmise ja teadmiste rakendamise võime hindamine reaalsetes stsenaariumides.
Õppe lõpetamise tingimused:
Kursuse lõpetamisel väljastatakse sertifikaat, kui õpilane on külastanud vähemalt 70% loengutest ja täitnud hindamistöö.
ÕPPEKEEL
Vene keel
ÕPETAJA KVALIFIKATSIOONINÕUDED:
Vähemalt 10-aastane kogemus veebiarenduse ja internetiturunduse valdkonnas. Sertifikaadid: Google Analytics, Google AdWords, Yoast SEO Academy, Hubspot SEO Academy. Klientide hulka kuuluvad: Western Digital, Yoola Group Scandinavia, PullmanGroupp, Finterum, Finexmo ja teised suured brändid.
KURSUSE MAKSUMUS: 2200 eurot.